Ben er nog! - Reisverslag uit , van nienke14 - WaarBenJij.nu Ben er nog! - Reisverslag uit , van nienke14 - WaarBenJij.nu

Ben er nog!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

05 Januari 2010 | ,

Hoi allemaal,

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen maar ik heb gewoon niet zo heel veel te vertellen. Over een paar weken zal alles duidelijker worden.

Me stage heb ik begin december afgerond, toch eigenlijk wel heel blij dat het afgelopen is. De stage zelf was heel erg leuk maar me baas weer iets minder. Na me stage een beetje gehangen in Talca en beetje van de omgeving genoten. Een van me beste vrienden ging afstuderen dus die heb ik een beetje geholpen met zijn presentatie enzo. Gelukkig was het allemaal goed gegaan.En natuurlijk hier en daar wat voetbal. Heb zelfs meegaan met een toernooi van een andere universiteit. Na de wedstrijd van mijn universiteit tegen hen vroegen ze of ik zin had ik nog een andere toernooi, nah daar zeg ik geen nee tegen. Met Santo Tomas heb ik me eerste Chileense medaille gewonnen, whoehoe!

De week daarna ben ik met een meisje van de HES die in Santiago op exchange is (Maaike) naar Chiloé gegaan. Chiloé is een eilandje in het zuiden van Chili, heel erg mooi. Er zijn daar heel veel kerken gemaakt van hout en een mooi nationaal park. We hebben een kleine tour gemaakt van het eiland en daarna nog wat steden in het zuiden bezocht. Heel erg mooi. Omdat het daar eigenlijk altijd regent is het zo groen, niet te geloven!!!

Kerst heb ik bij vrienden gevierd ongeveer 2 uur van Talca vandaan. Erg simpel maar gezellig. Lekker buiten gegeten en de dag daarna naar het strand, was net een kreeft toen ik thuis kwam hahaha.
Heel erg gezellig.

En dan nu de toekomst.... ik weet zoals ik zei eigenlijk niet veel. Ik ga volgende week op trainingskamp en dan gaan ze me eind januari, begin februari presenteren aan club. Ik heb al met één club gesproken en de trainer zei dat als hij volgend seizoen er nog is dat ik van harte welkom ben om daar te spellen, alleen betalen ze niet dus ik zoek nog even verder.

Ook ben ik druk bezig om een scriptie te zoeken maar het land lag een beetje stil de afgelopen weken. Er zijn ook net verkiezingen geweest... een heel gebeuren. Als een kandidaat niet meer dat de helft van de stemmen heeft moet er opnieuw gestemd worden. Dus over 2 weken gaat het hele circus weer beginnen.

Dus wanneer ik terugkom weet ik gewoon nog niet. Ik denk dat ik me ticket omzet tot in maart zodat ik tot dan goed kan bekijken of ik echt iets heb hier waarvoor ik wil blijven. Wil natuurlijk wel graag in juli de HES uitlopen met een diploma!

Ik schrijf snel meer!
Ben jullie niet vergeten!
Groetjes,
Nienke

  • 05 Januari 2010 - 15:15

    Aaf:

    Hoi Nienke, leuk weer wat van je te horen,de beste wensen voor het nieuwe jaar.Hoop dat al je wensen uitkomen.
    groetjes uit een koud Nederland (maar ook ik ga al bijna weer op reis!!)

  • 05 Januari 2010 - 15:26

    Sarit:

    wauw nien.

    ik kan niet meer zeggen dan dat ik strond jaloers ben ! wat een gruwelijke reis heb je al achter de rug ! en het kan nog veeel groter worden ! carpe diem he nien ! je leeft maar 1 keer !! haal er alles uit wat er uit te halen is !

    liefs ,Sarit .

  • 05 Januari 2010 - 17:03

    Selma:

    lekker daar blijve joh hahah heerlijk!

  • 05 Januari 2010 - 23:27

    Mirjam :

    Hoi hoi,
    Gelukkig nieuw jaar nog!
    Spannend allemaal hoor, nou ik hoor wel wat je besloten hebt.
    Bye x

  • 07 Januari 2010 - 16:10

    Sarah:

    Hey nien, wat fijn om van je te horen!Heel veel succes op het trainingskamp! Liefs Sarah

  • 10 Januari 2010 - 14:05

    Els En Cees:

    vanuit een wit tholen wensen wij jou een prachtig 2010 en hopen je dan misschien met pasen te zien?????liefs

  • 10 Januari 2010 - 22:56

    Hans Trudy L En C:

    Hoi Nienke,

    Leuk om weer wat van je te lezen. Gelukkig nieuwjaar en maak er een mooi 2010 van.

    Groetjes uit Bavel van Hans Trudy Lisa en Casper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 61866

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: