Chili zonder licht - Reisverslag uit , van nienke14 - WaarBenJij.nu Chili zonder licht - Reisverslag uit , van nienke14 - WaarBenJij.nu

Chili zonder licht

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

16 Maart 2010 | ,

Hoi allemaal,

Volgens mij hebben jullie per ongeluk een mailje gekregen waarin staat dat ik 31 maart terug kom. Sorry maar het wordt toch iets later, 16 juni kom ik sowieso terug naar Nederland. Ik weet niet voor hoe lang, maar ik zal er zeker even zijn.

Ondertussen ben ik verhuisd. Mijn nieuwe adres:

Nienke Speet
Jofre 0180 Dept 22
Providencia, Santiago de Chile
Tel: +5695707652

Nogmaals bedankt voor alle lieve mailtjes, donaties etc. De mensen zijn HEEL erg blij met wat we doen.

Er zijn nog veel naschokken maar ik moet zeggen dat ik er al aan gewend ben. Het is een heel raar gevoel, als of je de hele tijd een beetje duizelig hebt. Soms denk ik dat het trilt maar dan is het helemaal niet zo, haha. Een paar dagen geleden was weer een van ruim 7 op de Schaal van Richter dus lag het hele land weer plat. De mensen zijn vooral heel erg bang. Eergisteren viel de elektra uit, niet in een 1 regio, NEE het HELE land lag plat! En Chili is niet een klein land!! Niemand snapt hoe dat nou heeft kunnen gebeuren. Ik was bij een nichtje van Javie in Santiago op de derde verdieping in een gebouw van 26 verdiepingen. We zijn meteen naar boven gesprint om de stad te bekijken. Was echt een maf gezicht zo donker want normaal is er ZOVEEL licht! Beetje bij beetje gingen er weer lichten aan in bepaalde wijken, echt een super mooi gezicht. Het leukste waren de geluiden toen het licht weer aan ging... gejuich op straat “whoehoe!!” maar daarna gingen ze weer uit.. “ahhhhh” hoorde je vanuit de straten. Na 2 uur hadden we weer gewoon licht.

We gaan misschien dit weekend weer naar het zuiden want het geld is nog niet op. Er is nog ZOVEEL te doen. En ondertussen.. oh ja... afstuderen en voetballen, HELP!!!!

Ik hou jullie op de hoogte.
Nienke


  • 16 Maart 2010 - 22:33

    Ditte:

    Go nienke! :)

  • 17 Maart 2010 - 16:08

    Marlies:

    Hi Nienke,we hebben eigenlijk helemaal niet gehoord hoe het in jouw huis was in Talca? Ben jij zelf geen spullen kwijt anders zou ik toch maar wat geld gebruiken voor jezelf.Wij hebben inderdaad een mailtje gekregen dat je 29/3 thuis zou komen,maar afgelopen weekend zijn wij bij je vader en Sonja geweest voor hun beider verjaardagen en je vader vertelde al dat je 16/6 thuis komt.Je ouders kunnen gaan aftellen en voor jou zijn het de laatstse loodjes wat het afstuderen betreft.Heel veel succes!! Theo,Sander en Marlies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 61853

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: