Sra. Coordinadora Proyecto IC - Reisverslag uit Talca, Chili van nienke14 - WaarBenJij.nu Sra. Coordinadora Proyecto IC - Reisverslag uit Talca, Chili van nienke14 - WaarBenJij.nu

Sra. Coordinadora Proyecto IC

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

30 Juli 2009 | Chili, Talca

Hey allemaal,

Ik denk dat jullie wel benieuwd zijn naar wat ik allemaal uitspook aan de andere kant van wereld… Nou…. veel aan het werk om eerlijk te zijn. Me stage is echt heel erg leuk. Ze hebben me een project gegeven en ik ben verantwoordelijk voor alles. Ik moet een International Corner opzetten. The International Corner is nu nog een lege kamer met een plant die volgens mij nep is en wat stoelen. Maar ik moet ervoor zorgen dat over twee maanden de ambassade van Australië, Nieuw Zeeland en Canada daar hun projecten, activiteiten etc etc gaan plaatsen. Verder moet ik heel veel evenementen gaan organiseren, beurzen aanvragen en ervoor zorgen dat de uni veel contacten gaat leggen met andere universiteiten in die landen. Genoeg te doen dus!

Nu ben ik nog bezig met projectplannen schrijven want het moet eerst nog goedgekeurd worden door de directeur van de uni. In principe werk ik hier alleen aan en moet ik rapporteren aan me baas. Ik zit nu nog in het international office maar straks krijg ik me eigen kantoortje, haha, wat een grap! Nog mooier is dat nu buiten het kantoor de Nederlandse en Chileense vlag hangen ter ere van mijn komst. Ga bijna naast me schoenen lopen!

Maar me schoenen trek ik echt niet uit want het is hier KOUD! Het is echt niet fijn om ’s ochtends op te staan of s’ avond in een ijskoud bed te gaan liggen. Ik slaap ook echt met sjaal, muts, thermo ondergoed en handschoenen aan. Ook op kantoor hebben we niet echt verwarming dus ik drink echt liters thee (de koffie hier is niet echt aan te raden). Maar over 3 a 4 weken begint de lente dus dan wordt het al snel beter.

Ik werk van 9 tot 13 en dan van 14.30 tot 18.30. Lange dagen dus maar na werktijd is er genoeg te doen. Het is nu vakantie dus het is erg stil in Talca. Afgelopen weekend ben ik met Maca (huisgenootje) mee gegaan naar haar ouders (haar vader was de gene die de radio had gebeld vorige keer dat ik er was, zie verhaal ‘De laatste uit Chili’). Het was erg leuk om ze weer te zien. Zo vriendelijk en aardig, ik voel me gewoon bijna opgelaten. Ik werd meteen uitgenodigd om elk weekend tot januari te komen en werd volgepropt met eten dat wil je niet geloven!

Morgen ga ik naar het strandhuisje van Javiera (andere huisgenootje) Daar zijn alle meiden vakantie aan het vieren, wordt dus erg gezellig!

Alles gaat dus goed hier, alsof ik nooit ben weggeweest. Nu is het de hoogste tijd om het weekend te gaan vieren!

Groetjes uit Talca!

Nienke

  • 31 Juli 2009 - 01:05

    Nienke:

    WAT IK VERGETEN BEN....... IEDEREEN DIE MEDEPLICHTIG IS AAN DE KALENDER, SUPER BEDANKT!! IK VIND HET ECHT GEWELDIG! JULLIE ZIJN NU AL BEROEMD IN CHILI.
    GROETJES, NIENKE

  • 31 Juli 2009 - 06:05

    Mama:

    Als je tijd hebt om een paar foto's te maken, zou het leuk zijn om weer eens wat van Chili (en jou!) te zien!

  • 31 Juli 2009 - 08:07

    Martje:

    Ola! Sounds good! Ga je ook weer voetballen, dit keer zonder rode kaarten? Ik hoop dat je het snel warm krijgt! Zoen

  • 31 Juli 2009 - 09:30

    Sarah:

    Wouw, nienke, je werkt even voor de ambassade van Australië, Nieuw Zeeland en Canada..toe maar. En werkdagen van 9 uur..pfoehh...
    Geniet van het strandhuidje, goed uitrusten maar. XXX

  • 31 Juli 2009 - 14:55

    Mirjam :

    Hoi hoi,
    Wat een super opdracht.
    Kun je ook lekker veel in kwijt, misschien is een befor en after foto van de kamer een leuk idee? En geniet van het vakantie huisje.
    Bye x

  • 31 Juli 2009 - 17:26

    Ditte:

    Wouw, dit klinkt zooo gaaf! Ach ja, misschien is het koud in Chili, maar veel warmte ontvang je van de mensen!! geweldig! enjoy.. besos

  • 02 Augustus 2009 - 11:41

    Annechien:

    Chika klinkt weer goed allemaal!! geniet ervan!

    Besos Jouri en Annechien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Talca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 61859

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: