"Night Fever, Night Fever" - Reisverslag uit Akumal, Mexico van nienke14 - WaarBenJij.nu "Night Fever, Night Fever" - Reisverslag uit Akumal, Mexico van nienke14 - WaarBenJij.nu

"Night Fever, Night Fever"

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

03 Januari 2006 | Mexico, Akumal

Hoi allemaal,

Eindelijk was het dan zover, 26 december 22:00uur. De premiere van Saterday Night Fever!!!! Iedereen was super zenuwachtig. Ik was gelijk in het eerste nummmer. Daar stonden we dan met ze alle in prachtige kleding en op veel te hoge hakken te wachten op de muziek. Hoe vaak ik het dansje wel niet geoefend heb..... Er zijn toch veel dingen waar je op moet letten. Lachen, hoofdomhoog, tellen, waar staan de andere, de goede bewegingen maken.

Het ging zo snel voorbij. Ik was best te vreden alleen een beetje te laat op een punt maar geen fouten gemaakt. Toen op het eind de lichten aan gingen zag ik pas hoeveel mensen er zaten. Ik denk een stuk om 250.

OP het eind was iedereen heel erg blij. We hadden champange in de kleedkamer en de hotel manager kwam een woordje doen.

Ondertussen heb ik nog 3 shows gedaan. Niet alles is dansen sommige zijn cabaret. Gisteren hadden we een show voor denk ik ongeveer 300 mensen. Ik was een spice girl. Veel te hoge hakken en veel te korte jurken en overal glitter. Ik was weer best zenwachtig maar het ging wel okee. Op het eind is het zo heerlijk als het het gedaan hebt.

Oud & Nieuw was heel erg leuk. Lekker relaxed en chill. Om 17:00uur hadden we een grote toost voor alle gasten die uit Europa komen. (het is hier 7 uur vroeger) ' S avonds hadden we ENORM groot diner. JEETJE wat een eten zeg. Alle gasten zagen er prachtig uit. Om 24uur hadden we een feest in het een van de restaurants en daarna muziek, tequlia, tequlia eens tequlia. Erg leuk. Alleen moesten we de volgende dag wel weer gewoon werken. Iets minder.

Het werk is nog steeds heel erg leuk. Het is zwaar. We werken ongeveer 70uur in de week maar het is leuk werk. Met mensen praten, dansen, volleyball spelen.

Ik deel nu mijn kamer met twee meisje uit Argentinie. Zij lopen ook stage hier. Goed voor me spaans. Ik begrijp veel maar zelf nog spreken is heel iets anders.

Vandaag ben ik vrij en ga ik denk ik snorkellen en misschien naar wat Maya ruines kijken. Maar vooral chillen!!

Alles dus todo bien!!
Groetjes vanuit het zonnige Mexico!!
Nienke

  • 03 Januari 2006 - 18:08

    Migael:

    hola senorita, een groet uit het lager gelegen koude (en zo af en toe besneeuwde) nederland. klinkt allemaal erg spannend al die avonturen van jou! leuk om het zo te kunnen volgen! greetzzz
    migael

  • 03 Januari 2006 - 21:49

    LYNN:

    HOLA NIENEPIEN! SÓLO FALTAN 14 DÍAS QUE NOS VEMOS DE NUEVO!! TENGO TANTAS GANAS DE IR A MÉXICO..NO TE LO IMAGINÁS.. CLARO QUE TODAVIA HAY MUCHA FIËSTA ACÁ, NOCHE VIEJA FUE MUY DIVERTIDO: MUCHA SALSA, ALCOHOL Y GENTE RARA.. BUENO COMO SIEMPRE EN AMSTERDAM..;) YA ME ABURRE! HASTA MUUUY PRONTO MUCHACHA! BESOTES DESDE HOLANDA FRÍA (DE VERAS QUE HACE MUY MUY MUY FRÍA AHORITA)

  • 03 Januari 2006 - 21:51

    Lynn (otra Vez):

    ¿¿Dónde están las fotos de México??

  • 04 Januari 2006 - 00:18

    Ciska:

    Zoooo wat zou ik jouw graag in een kort rokje en hoge hakken willen zien.... hahahah
    kus

  • 04 Januari 2006 - 08:02

    Sam:

    ik zie al helemaal voor me hoe je daar op het podium staat!!! We willen als je terug bent natuurlijk wel de foto's zien!!!! :) :)

  • 04 Januari 2006 - 09:13

    Rob:

    Hoi Nienke,

    zo leuk om wat van je te horen! De allerbeste wensen voor het jaar dat voor ons ligt. Overigens sluit ik me aan bij de reactie van Ciska hahahaha.

    Groeten, Rob

  • 04 Januari 2006 - 11:21

    Naomi:

    ohw nien!! neem me mee, ik wil ook ver weg het leven verkennen!! klinkt allemaal echt heel erg leuk! nou, neem het ervan zou ik zeggen, zeker op je vrije dag, want 70 uur is niet mis, hardwerkende wereldreizigster!!
    muchos besos!

  • 04 Januari 2006 - 19:19

    Steffie:

    Wauw ik wou dat ik jouw werk ooklater kon doen. Klinkt érg leuk:P Wat zijn de plannen voor de komende tijd? En doe je nog "iets" aan voetbal;)?
    Cuidate!!
    Besito

  • 05 Januari 2006 - 08:47

    Aaf:

    He showgirl, we hadden je graag een keer zien optreden! De allerbeste wensen nog voor het Nieuwe Jaar!
    Un abrazo, Aaf

  • 05 Januari 2006 - 17:18

    Mirjam:

    Ik hoor het al, Broadway it is! Klinkt allemaal ontzettend leuk. Wordt het ook gefilmd?! Zou het graag willen zien :)
    bye bye

  • 05 Januari 2006 - 22:24

    Suz:

    Hey Nien!

    Ik wens je een super & gezond 2006!! Al die verhalen hier op je site, echt schitterend :) Ik heb btw geld voor Kroatie overgemaakt, haha dan is dat maar weer gebeurd!

    Adios amiga, dikke kus Suz

  • 07 Januari 2006 - 22:08

    Grandmom:

    Enjoyed your "Night Fever, Night Fever" report! A fun way to see the New Year in! Ready to go onto Broadway yet? The Sunday NY Times has a page about the "Mayan Riviera" including Akumal, the Coba ruins, the Sian Ka'an Biosphere Reserve etc. today! Have you been to the Tulum ruins yet?
    Much love,

  • 10 Januari 2006 - 13:58

    Myron:

    Hoi nienke

    Wat leuk om je verhaal weer te horen, vind het erg leuk om het bij te houden. Het brengt zoveel herinneringen bij me op. Ik vraag me alleen af: Waar zijn de foto's???? Is erika al vertrokken uit het resort??? Ik hoor het wel van je!!
    dikke kus en heel veel plezier nog!!!

  • 10 Januari 2006 - 23:38

    Ciska:

    Hey Nien,
    Wel super gaaf dat Rob en Aaf ook je site af en toe bezoeken he....... Ohh over wat je op mijn site neer zetten misschien snorkel je wel ff deze kant op... maarum ik denk dat we beter halverwege af kunnen spreken hahahah
    Spreek je snel dushi..
    ayo

  • 11 Januari 2006 - 10:33

    Lynn (nog In NL):

    jaaa ben ik weer, nu maar ff in nederlands want ik weet niet of je me spaans begreep... maar ik denk het eigenlijk wel! nog een weekie en dan komen jackass en ik naar mexico!! we hebben zoveel zin! nu nog o.p. afronden, komt goed! tot volgende week!! dikke kus

  • 21 Januari 2006 - 14:37

    Grandmom:

    You'll be happy to hear that the tour guide license renewal form arrived and that I filled it out, sent it off together with the fee and your authorization affidavit (notarized) for me to act in your place. Everything was in order. I'll let you know as soon as the license arrives. If it comes while Mama is here in Feb I can give it to her. Is that what you'd like me to do?
    Love,

  • 24 Januari 2006 - 02:29

    Annechien:

    ey chica con bai? bevalt t nog bje daar in Mexico?? Vast wel!! Nou hier gaat t nogsteedsallemaal super goed!! Ga alweer bijna aftellen pff wat t gaat t snel!!

    See ya
    groetjes An

  • 25 Januari 2006 - 11:47

    Monika:

    Hoi Nienke,

    Heb al een tijdje niet gelezen wat jij allemaal meemaakt dus zit nu op me werk en ben alles aan het nalezen. Echt geweldig super leuk. Ik ben ook blij voor je dat je het zo naar je zin hebt. Hou ons op de hoogte!
    Groetjes van Monika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Akumal

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 61831

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: