Dansschoenen, schildpadden en een torta - Reisverslag uit Akumal, Mexico van nienke14 - WaarBenJij.nu Dansschoenen, schildpadden en een torta - Reisverslag uit Akumal, Mexico van nienke14 - WaarBenJij.nu

Dansschoenen, schildpadden en een torta

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

06 Maart 2006 | Mexico, Akumal

Hoi Allemaal,

Ik heb weer een tijdje niks van me laten horen. Ik heb het nog steeds heel erg naar me zin hier. Het weer wordt steeds warmer en het einde komt steeds verder in zicht :-(

Vorige week ben in naar een soort ecologisch park geweest op me vrije dagl XEL-HA. ZOOO MOOI en ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEL vissen, groot, klein, in alle kleuren. Ht is echt niet normaal en groot, niet te geloven. Ik er samen met me roommate Luz uit Argentinie. Je kon er ook van een soort cliff af springen. Dat was helemaal geweldig.

De afgelopen weken hebben we veel aangepast aan een van onze shows. Ik dans nu in J-LO, lets get loud. Woensdag gaan we het als het goed in het opvoeren. Er wordt nu gewerkt aan het theater dus het is nog niet helemaal zeker. Donderdag weer Jazzclub (zoals chicago) dat is mijn favoriet!!

De comedy shows zijn ook heel erg leuk om te doen. We hebben altijd een paar skits die we doen. Ze zijn echt ontzettend grappig. We hebben altijd zoveel lol met ze alle.

Van de week heb ik weer heel veel schildpadden gezien. 1x per week hebben we een kanotour. Deze week had ik hem weer. Ze zijn zo lief!!! Oeh ik weet wat ik nog kan vertellen...

Twee weken geleden heb ik de jungle tour gedaan. GEWELDIG. Je gaat met een moter met 4wielen (ik weet niet hoe het heet) door de jungle. En hier in Mexico heb je dus echt een jungle. Ik heb apen gezien, papgaaien, een soort zwijn. Daarna zijn we naar ondergrondse grotten geweest. Met een soort druipstenen. Omdat ik goed omga met de man van de excusrsies van het hotel hoef ik gelukkig niet de volle 100% te betalen (heb ik bij Keytours geleerd)Hahaha

Jullie vragen je zeker af of ik veel bonen eet? Nou, ik moet jullie teleurstellen. Bijna niet. Altijd als we uit gaan eten we tortas. HEERLIJK. Het is een soort brood met advocado, tomaat, ui, vlees en veel meer maar ik heb echt geen idee. Hmmmmm. Wat ook echt heerlijk is zijn enpanadas. Dat zijn eer soort tortillas met gesmolten kaas of vlees. Dat met wat rijstwater erbij en ik kan weer een avond verder.

Ik dacht dat ik eigelijk niks te melden had maar het is toch weer een lang verhaal geworden.

Groetjes uit het zonnige Mexico
Nienke

  • 07 Maart 2006 - 06:58

    Suz:

    Hey Nien, wat een verhalen weer :) Echt zo leuk om te horen! Echt super foto's en je ziet er echt heeeel goed en bruin uit :P Have fun in the sun ;)
    Dikke kus

  • 07 Maart 2006 - 08:22

    Sandra:

    Hoi Nienke! Leuke foto's! Ben je eigenlijk nog wel van plan om terug te komen???

    Doeiii
    Sandra

  • 07 Maart 2006 - 08:32

    Migael:

    hey nienke,
    wow, wat zie jij er goed uit zeg! :) (en die judit lijkt me ook een errug leuk meisje ;)) en wat maak jij veel leuke dingen mee zeg, echt super!
    tot horens, greetzzz

  • 07 Maart 2006 - 11:53

    Sam:

    Hey nien..
    leuke foto's!! Wat een werkplek die wil ik ook wel :)...
    xxx

  • 07 Maart 2006 - 19:44

    Mama:

    Rijstwater?!?!

  • 07 Maart 2006 - 20:48

    Renee:

    Ha Nien, Wat cool om je verhalen weer te mogen lezen. Je bent wel poepie bruin zeg (H) Ik zou je daar weleens willen zien tijdens je show, dat moesten wij helaas missen in france :P Nog heel veel plezier en geniet ervan. Kus renee

  • 07 Maart 2006 - 22:47

    Grandmom:

    Always great to hear from you.The jungle tour (eco park) sounds terrific! And
    your sun-tan does look lovely though I hope you aren't forgetting sun-block...
    Much love,

  • 07 Maart 2006 - 23:19

    Anneke:

    Hoi Nienke,
    Wat zie je er goed uit jôh! Heerlijk om steeds je berichtjes te lezen. En ik vind ook dat je een ontzettend leuk baantje hebt. Wel heel vermoeiend (lange dagen) maar leuk!
    Ik zal je vertellen wat er met Tom en mij is: Tom heeft weer een neus- en ooroperatie gehad. Ze hebben poliepen uit zijn neus verwijderd en in zijn oren hebben ze de trommelvliezen stukgemaakt omdat hij zo doof was.
    En ik ging naar de huidarts om 2 bultjes uit mijn benen te laten weghalen. Zegt ze: "dat je je druk maakt om die bultjes, ik dacht dat je voor die spataderen kwam".
    Nou, IK WIST NIET EENS DAT IK DIE HAD!!!
    Maar goed, ze bood aan om het allebei te doen en dat leek me prima.
    Wow, wat heb ik daar een spijt van zeg! Ik kon een paar dagen haast niet lopen en al helemaal niet zitten (mijn knieën buigen). Wat bleek: ze hadden de pleisters zó strak geplakt dat ik er een aantal(bloed)blaren van gekregen heb.
    Het gaat inmiddels alweer beter en volgens zeggen komt alles weer in orde. Wat is je e-mail adres, dan krijg je mijn playboy benen te zien hahaha.
    Doei, Anneke.

  • 09 Maart 2006 - 17:46

    Annechien:

    Ey chika, Alles goed daar aan de overkant?? hier wel hoor, nog een maandje en dan zit het er al weer op.... ik wil nie naar huis hahah

    see ya
    groetjes
    An

  • 11 Maart 2006 - 15:24

    Mirjam:

    Bore da! Lekker kleurtje meid, ziet er goed uit. Hoeveel Nemos heb je gezien in het reservaat? Nou ja jij doet dus ook genoeg leuke dingen.
    bye bye

  • 12 Maart 2006 - 02:19

    Farida:

    hoi Nienke,

    ik heb ook heel lang niets meer van mij laten horen.
    hier is het vreselijk koud en het sneeuwd af en toe.
    op mijn stage plek (college hotel)gaat het goed. Ik heb al veel beroemde mensen ontmoet zoals: simon webb (blue singer),Bjorn Borg en twee weken terug silvie meis.

  • 12 Maart 2006 - 10:31

    Myron:

    Altijd leuk om weer nieuwe berichtjes te lezen!!! Leuke foto's trouwens... Inderdaad nog een maandje en dan ben je weer terug. Je komt wel in een fijne tijd terug dat het weer lekker weer begint te worden. Kan me voorstellen hoe leuk het was in Xel-Ha, ik heb daar toen ook zoveel lol gehad. Nou meid werkse nog even dit maandje. Zoals altijd geef iedereen een dikke knuffel van me!!! Dikke kus

  • 18 Maart 2006 - 19:58

    Grandmom:

    Just a short note to say "hi." How much longer, exactly, will you be in Acumel?

    Lots of love,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Akumal

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 61843

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: