FOTO´S!!! - Reisverslag uit Akumal, Mexico van nienke14 - WaarBenJij.nu FOTO´S!!! - Reisverslag uit Akumal, Mexico van nienke14 - WaarBenJij.nu

FOTO´S!!!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

14 Februari 2006 | Mexico, Akumal

Hoi Allemaal,

Ik heb eindelijk een paar foto´s. Het zijn er twee die gasten me hebben gestuurd. Als het goed is krijg ik binnenkort wat foto´s van de show.

Alles goed voor de rest. Ik heb vandaag voor het eerst schildpadden gezien tijdens het snorkellen. ZOOOO SCHATTIG!!!

We zijn nu bezig met een nieuwe saterday night fever show want de nieuwe geograaf vond de oude niet goed.. HEEL VEEL dansen dus nog steeds.

Heb het nog steeds erg naar me zin. Ik ga misschien vanaf volgende week vast bij de kids club werken maar dat is nog niet zeker.

Veder niet zoveel nieuws. Nog steeds prachtig hier, weer ook ongeveer 26-30C!!

Tot later!!
Nienke

  • 15 Februari 2006 - 08:09

    Sandra R.:

    Hoi Nienke! Leuk om weer iets van je te horen! Dance the night away, girl! Ben je eigenlijk nog van plan om terug te komen of bevalt het daar wel???

    Liefs van Sandra

  • 15 Februari 2006 - 08:21

    Migael:

    zo te zien ben je behoorlijk afgetraind door al dat dansen zeg...! :D hoop dat alles goed met je blijft gaan, have fun!!!
    greeeeetzzz

  • 15 Februari 2006 - 09:57

    Mama:

    Ik wil niet lullig zijn, maar ja, daar ben ik moeder voor... het is CHOREOGRAAF. Leuke foto's!!! Echt leuk om jou even te "zien". Liefs, Mama

  • 15 Februari 2006 - 09:59

    Lesley:

    Jeeeetje! je ziet der goed uit!! lkkr kleurtje!!

  • 15 Februari 2006 - 10:37

    Pauline:

    Hai Nienke,

    Alles goed schat? Cool om wat foto´s van je te zien lekker kleurtje! Je bent nog steeds lekker fanatiek aan het dansen, volgens mij heb jij een topconditie als je terug bent (je komt wel terug toch? ) Veel liefs uit Holanda> Pauline

  • 15 Februari 2006 - 10:39

    Ruud:

    Eeh nienke,

    doe nog ff een paar foto's van die leuke collega's!!!!

    Groetjes

  • 15 Februari 2006 - 12:41

    Mirjam:

    Hoi hoi,
    Leuke foto's. Lekker kleurtje heb je trouwens. Ben jaloers :) Tot snel weer.
    Bye bye

  • 15 Februari 2006 - 15:37

    Rob:

    Hoi Nienke,

    leuk om weer wat van je te.....zien! Grappig dat je ook foto's op je site kan plaatsen. Wij hadden trouwens ook prachtig weer vandaag: storm en regen!
    Veel plezier verder :-)

    groeten, Rob

  • 15 Februari 2006 - 19:33

    Alex:

    yooo sis,


    leuk dat je schildpadden hebt gezien.. ff tussedoor... guess who wie ik vandaag zag voetballen met ze'n kleinzoon ofzo, iig een kleine koter.... niemand minder dan... jaja jack spijkerman:P gewoon voor men school:P wel geinig.. maja, fijne tijd nog in mexico

    groetjes

  • 17 Februari 2006 - 04:27

    Maartje:

    Heey Nien!
    Wat ben je bruin!!! Ik ben jalours! Heel veel plezier nog! Kus!

  • 18 Februari 2006 - 18:39

    Grandmom:

    Snorkling sounds like great fun, especially if you can see turtles. What else did you see? Coral?

    Mama, Alex and Tim are on their way to Chinatown at this moment together with Don, Barb, Kate and Max.

    Much love,

  • 18 Februari 2006 - 18:40

    Grandmom:

    P.S. Enjoyed the photos!
    Love,

  • 19 Februari 2006 - 13:42

    Anneke:

    Ha die Nienke,
    Het klinkt afgezaagd, maar je ziet er inderdaad goed uit! Een mooi kleurtje, maar dat kan ook niet anders met zulke lekkere temperaturen.
    Ik ben benieuwd naar je volgende berichtje: kidsclub of nog steeds danseres........
    Doehoei.

  • 21 Februari 2006 - 21:50

    Suz:

    Hola Nien!
    Ik heb je net nog gesproken, maar wil toch ook nog hier even een berichtje achterlaten :D
    Echt leuke foto's en ik ben nou ook zeker benieuwd naar de komende foto's waar je het net over had!
    Ik wens je nog veel dansplezier en verder werkplezier en geniet van je daagjes in de zon :D
    Ik probeer op de hoogte te blijven, we houden sowieso contact! Groetjes uit Oostenrijk, Tschüss dikke kus Suzzz

  • 22 Februari 2006 - 12:43

    Myron:

    Hoi Nienke
    We moeten zoiezo wat gaan afspreken als je terugkomt. Wel leuk die mailtjes en die site, maar we hebben nog nooit in het echt face to face met elkaar gesproken. Nu ik de foto's zag, had ik gewoon traantjes in mijn ogen. Ik zie gewoon mijn vriendjes op de foto en dat doet toch bestwel pijn. Ik mis het daar zo erg!!! Ik hoop dat je net zoals mij een geweldige tijd hebt die je nooit van je leven meer zult vergeten. Ik denk er echt nog dagelijks aan. Als je Rodrigo, Oci, Alma en Martin ziet doe ze een hele dikke zoen van mij en zeg dat ik ze echt heel erg mis. Wil je aan oci en martin hun emailadres vragen en tegen rodrigo zeggen dat zijn zusje toch antwoord wil krijgen op de mailtjes. Heel veel plezier nog en succes in de kidsclub als dat lukt
    Kus

  • 22 Februari 2006 - 22:27

    Canadian Friends:

    Hi Nienke! Nice to see you posted the pictures that Kolby sent you. We miss you and Akumal Beach Resort already!

  • 22 Februari 2006 - 22:58

    Kolby:

    Nienkeeeee!!!I miss you soo muchhh!!I know what you are writing now because i translated it from Dutch to English but watever. But nice pictures I have to go to volleyball soon though. Bye!! miss you.. say hi to everyone there for me.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Akumal

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 61842

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: