Laatste werkweek is ingegaan :-( - Reisverslag uit Akumal, Mexico van nienke14 - WaarBenJij.nu Laatste werkweek is ingegaan :-( - Reisverslag uit Akumal, Mexico van nienke14 - WaarBenJij.nu

Laatste werkweek is ingegaan :-(

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

01 April 2006 | Mexico, Akumal

Hoi allemaal,

Tijd voor nog een berichtje. Het zit er alweer bijna op! Nog 1 week werken en een paar dagen vrij daarna en ik ben weer terug in Nederland.

Ik heb de laatste veel weken heel veel dingen gedaan. Op me vrije dagen ben ik er goed opuit geweest. Ik ben naar Cozumel gegaan. Dat is een eiland hier 1 uur vandaan. Daar kan je heel goed duiken en er zijn hele mooie stranden.

2 weken geleden ben ik naar Chichen Inzia geweest. Dat is een van de grootste Maya ruines in Mexico (maya's zijn indianen die hier vroeger leefde)
Ik had ontzettend veel mazzel want op de dag dat ik ging was de eqinox. Dit gebeurd 2x per jaar. Door de stand van de zon en de aarde komt er een schadum van een slang op de piramide. De slang is een van de symbolen van Mexico dus half Mexico gaat daarvan uit zijn dak.

Er waren ontzettend veel mensen, iedereen gekleed in het wit. Kwam ik daar lekker aan in me kleuren.....

Het was best ver weg ongeveer 4uur rijden onderweg passerde we allemaal kleine dorpjes. We zijn ook nog naar een paar ondergrondse grotten geweest waar je kan zwemmen.

We zijn nu heel erg hard aan het werk voor een nieuwe show. Woensdag is de primere. Ik zal de show maar 1x doen maar ik moet toch alles leren. Vanacht hebben we bijvoorbeeld de show moeten opvoeren voor de general manager (en ik had maar 3 uur geslapen en 15 uur gewerkt) erg lachen dus!

Vanavond doe ik mijn laatste comedyshow, erg jammer want die zijn altijd heel erg leuk.

VOlgende week vrijdag is mijn laatste werkdag en dan hebben we Jazzclub, de show die ik het leukst vind en het hardst voor het gewerkt. Die dag komt als het goed is ook mijn docent.

Wat ook wel leuk is dat volgende week twee van onze teamleden gaan trouwen hier op het strand. FIESTA dus!!!!

Nah ik ga maar gauw. Misschien dat ik nog een keer kan schrijven en anders tot in NL
14 april ben ik weer op Nederlande bodem.

Groetjes uit Mexico
Nienke

  • 02 April 2006 - 16:46

    Migael:

    hey nienke, wat gaat de tijd snel heh.... maar zo te zien heb je weer een hele hoop wijsheid opgedaan in Mexico! supergaaf! :) vind het leuk om strax lekker een biertje met je te drinken als je terug bent in Nederland.

    heel veel plezier verder en tot snel!

    p.s. heb besloten om na de zomer weer te gaan studeren en een beetje jouw richting uit te gaan, ga hopelijk de opleiding creatie doen van de toeristenopleiding in de da costastraat.

    greeetzzzz

  • 04 April 2006 - 01:57

    Jacky:

    jeetje wat gaat dat toch snel en ik heb je echt zo weinig gezien, ik probeer echt te komen vrijdag naar je show!!! dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Akumal

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 61845

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: