Met 22 uur vertraging terug in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nienke14 - WaarBenJij.nu Met 22 uur vertraging terug in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nienke14 - WaarBenJij.nu

Met 22 uur vertraging terug in Nederland

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

16 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer. Terug in Amsterdam alsof er niks gebeurd is. Ik heb een HELE leuke tijd gehad en weet zeker dat ik het nooit zal vergeten.

De reis terug was een beetje rommelig. Mijn volle reisschema is helemaal omgegooid. Ik zou eigenlijk van Cancun, Washington DC, Londen naar Amsterdam hebben moeten gaan.

Donderdag vertrok ik 's ochtends om 11uur vanuit Akumal met de nodig tranen. Het vliegtuig naar DC had 2.5 uur vertraging aangekomen in DC was mijn vliegtuig naar Londen al 20 min onderweg. Er waren nog veel meer mensen die hun volgende vlucht hadden gemist. We werden allemaal ondergebracht in een hotel. Ik kwam in kamer binnen en WOW!!!! wat een groot bed zeg! Ik denk dat er zeker 3 mensen in konden slapen, 5 Mexikanen. Het bed was heerlijk. De volgende dag om 17:28 zou me vliegtuig naar Amsterdam vertrekken (ik hoefde dus niet over te stappen in Londen :-))

Ik ging slapen en heb ik de ochtend in het hotel gehangen omdat de stad 1 uur van het hotel vandaan was. Ik had niet echt veel tijd om ernaar toe te gaan en ik was er al geweest vorige zomer.

Met een dag vertraging opweg naar het vliegveld van DC. Het viel me gelijk op hoe onaardig iedereen was. In Mexico is iedereen zo vriendelijk. Bij de gate aangekomen werd ik natuurlijk weer overspoeld door allemaal zeurende Nederlanders, JIACK Het hielp ook niet echt dat we 2 uur vertraging hadden. Maar goed, we komen er wel dacht ik. 08:17 uur volgende ochtend Nederlands tijd was ik op Schiphol weer een mooie ervaring rijker!

De laatste week in Mexico heb ik nog toerist gespeeld, naar een bruilof geweest en een beetje op het strand gelegen.

Wat heel erg leuk was, op de de vlucht van Cancun naar DC werd er omgeroepen dat ze iemand zochten die Spaans sprak omdat niemand van de bemanning het kon en ze iets moesten uitleggen aan een Mexikaanse vrouw. Ik dacht... zal ik gaan of niet??? Ik keek om me heen niemand ging. Ik stond op en heb ze geholpen. Het was zo een goed gevoel. Ik kon gewoon alles voor ze vertalen zonder problemen. Dus op de vraag of ik Spaans heb geleerd; ZEKER wel!

Wat ook heel erg grappig was dat terwijl we in Cancun aan het wachten waren op het vliegveld en de helf van de mensne wisten dat ze hun vervolgvlucht gingen missen iedereen in de stress schoot. Maar ik met me Mexikaanse gedrag had echt zo iets van... ach ik zie wel wat er gaat gebeuren, ik ga me niet haasten of druk maken of rennen voor me vlucht. Ik moest zo lachen. Vroeger was zelf ook helemaal ik de stress geschoten maar nu... manana manana...... Denk wel dat ik dat een beetje terug moet veranderen.

Nu weer terug in Nederland moet we weer druk aan de slag worden gegaan met school. 3 dagen rust. Over 4 weken naar Kroatie en Italie, vervolg opleiding kiezen, voetbal, zomervakantie, ondernemingsplan AHHHHHRRRRRRRR

Ik hou de site denk ik nog wel actief aangezien in over 4 weken weer op schiphol sta om naar Italie te gaan voor een internationale schoolcompetie en half mei naar Kroatie.

Bedankt voor alle leuke reacties en het lezen van de site. Ik vond het heel erg leuk om bij te houden.

Groetjes dit keer uit Amsterdam en JEEEETJE wat is het koud!!!

  • 16 April 2006 - 02:04

    Alex:

    hey sis, so sorry i couldn't be there this morning. ik zou je nog een briefje schrijven gisteren, maar ben dat in mijn haast vergeten. ik had tijdnood toen ik thuiskwam en toen kwam papa al na een tijdje. anyway wanneer ik thuiskom moet je alles vertellen heh?!

    groetjes
    ya bro

  • 18 April 2006 - 01:58

    Jacky:

    hey nien, wat een raar gevoel zeg dat jij alweer terug bent in ons koude kikkerlandje, maar ja over een paar weken zit ik er ook weer, helemaal geen zin in natuurlijk. tot snel dikke kus uit warm mexico

  • 21 April 2006 - 16:54

    Anneke:

    Ha Nienke, jij moet dus ook al wennen aan Nederland? Mirjam zat dan in Wales, maar heeft alweer de balen van Nederland: iedereen is hier zo snel geïrriteerd en onbeleefd...... Het is jammer, maar volgens mij zijn jullie daar straks gewoon weer aan gewend.
    Ik vond het heel leuk om al je belevenissen te volgen en gelukkig gaat dat nog even door.
    Groetjes!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 61840

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: