Toerisme NEE hoor, DANSEN it is!!!! - Reisverslag uit Akumal, Mexico van nienke14 - WaarBenJij.nu Toerisme NEE hoor, DANSEN it is!!!! - Reisverslag uit Akumal, Mexico van nienke14 - WaarBenJij.nu

Toerisme NEE hoor, DANSEN it is!!!!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

24 Januari 2006 | Mexico, Akumal

Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje niks van me laten horen omdat het echt druk was de afgelopen tijd. We hebben wat nieuwe mensen erbij gekregen en alles is nu normaal geworden. Ik heb het nog steeds heel erg naar me zin. De afgelopen dagen zijn we heel veel aan het dansen. We hebben een nieuwe geograaf die veel aanpassingen maakt. De dansjes zijn nu veel moeilijker. Zaterdag hebben we de show JAZZ CLUB. Dat is zegmaar Chicago enzo. Heel erg leuk. Met hoge hakken ontzettend veel make-up en kleren waarvan ik dacht dat ik ze nooit aan zou doen op een podium dansen voor ongeveer 150-200 man. Ik dacht niet dat ik dat zo zou doen hier. Maar heel erg leuk. Het kost wel heel veel tijd en energie om te leren.

Ik zal beschrijven hoe een typisch dag gaat hier.

Rond 07;45 sta ik op en ga ik douche enzo. Dan gaan we met ze alle eten in het restaurant. Echt SUPER lekker. Om 9:15 verzammelen we bij de palapa van het animatie team en dansen we op het strand onze jingle. Dan beginnen we met onze activiteiten. In de ochtend hebben we altijd vollyball, stetching, darts, aquagym en een toernooi. Dit kan vanalles zijn. Om 12uur DANSLES!! Bij het zwembad hebben we merengue les. Om 12;30 dansen we weer onze jingle en gaan we naar het theater om te oefenen. Dit kan soms 1,5 uur duren. Hangt er net van af. Daarna gaan we lunche met de gasten. Tot 14;45 hebben we dan vrij. Maar meestal is dat dan maar 30min ofzo

Om 14;45 beginnen we weer. In de middag hebben we weer een toernooi, arobics, gym tonic en om 17uur weer een dansles afgesloten met weer onze jingle. Salsa, batatcha of een muziekquiz.

Om 17;30 gaan we wederom naar het theater om de dansen te herhalen. Als we een show hebben eten we gezammelijk om half 7. Anders moeten we met de gasten avondeten.

Om 20;30 moeten we in de bar zijn. Dan praten we met de gasten en moeten we met ze dansen. Elke avond krijgen de winnaars van de toernooien een prijs. Om 21;45 gaan we naar het theater.

Rond 22uur start de show. We hebben verschillende shows. Saterday NIght Fever, Jazz Club, Stars, Dancing Dreams, Colors (dit zijn dansshows) en dan hebben we ook Cabaret, Crasy Show en een Mixed Show)

We hebben niet elke dag een show. Meestal om de dag. De andere dag hebben we een spel in de Bar zoals Wedden Dat of de Ideale kopen ofzo iets.

Rond 23uur is dat afgelopen en dan hebben we nog 1 uur te gaan. Dit is de moeilijkste van de dag want dan is iedereen helemaal kapot. We gaan terug naar de bar en praten/drinken nog wat met de gasten en om 24uur is het bed tijd.

Volle dagen dus. We werken ongeveer 70uur per week. Maar het is heel erg leuk. Uitgaan doen we dus niet zo heel veel. Als er op zaterdag uitgaan zijn we meestal pas rond 4-5uur terug en moeten we de volgende dag gewoon weer werken.

Nu weten jullie een beetje hoe het hier gaat! Heel erg leuk dus maar best vermoeiend.

Groetjes uit Mexico
Nienke

  • 25 Januari 2006 - 07:56

    Sam:

    hey nien, wel veel volle dagen, maar zo te horen idd heel veel lol :):)!!!
    Wat zal jij gaan rusten als je terug bent, haha :):)xxx

  • 25 Januari 2006 - 10:53

    Migael:

    hey nien!!
    wat een vermoeiende dagen zeg.... maar klinkt allemaal super cool!! have fun en wacht vol spanning op je volgende bericht!! :)

    greeetzzz migael

  • 25 Januari 2006 - 12:15

    Rob:

    Hoi Nienke, het is altijd zo leuk om te lezen wat jij zoal doet daar. Geniet ervan, hier ijzelt en vriest het!Gr. Rob

  • 25 Januari 2006 - 23:06

    Sarah:

    hey nienke, leuk om weer van je te horen!geniet ervan!
    liefs sarah

  • 26 Januari 2006 - 00:55

    Ey Nien:

    groetjes vanaf Curacao

  • 26 Januari 2006 - 10:20

    Pauline:

    Hai babe,

    Hoe is het met je? Zo te horen houden ze je wel bezig!Heb je wel nog een beetje vrije dagen om op het strand te luieren? En hoe zit het met de mexicaanse muchachos? Nou ontzettend veel plezier en geniet je een beetje van het lekkere weer het is hier IJSKOUD! Ik ga Ciska zo ook even proberen op te zoeken even checken of ze al aanvaringen met zwerfhonden heeft gehad.. Ik hoop snel weer iets van je te horen! Groetjes Pauline

  • 26 Januari 2006 - 18:31

    Mama:

    Ik wist dat je leuke bijvakken kon doen bij MTRO (gebakjes maken) maar dat je ook zou leren dansen had ik niet verwacht.

  • 26 Januari 2006 - 20:47

    Suz:

    Hey Nien, jeetje wat een dagen maak je zeg! Maar klinkt erg goed :) Misschien kun je me wat danspassen leren als we weer op school zijn, haha
    Veel plezier! Ciao, Kus

  • 26 Januari 2006 - 22:32

    Ciska:

    Hahah jou verhalen worden steeds grappiger.... Ik heb niet zo een druk schema als jij. Ja plannen hoelaat ik naar de stad ga....
    Voor Pauline stop maar met zoeken ( www.cisinaruba.waarbenjij.nu)Sorry Nien dat ik reclame moet maken voor me eigen site!!!
    spreek je snel wijfie

  • 27 Januari 2006 - 16:28

    Grandmom:

    What a full day! Glad you are enjoying yourself so! I'll bet you never expected to learn all those dance steps. That's a bonus! What languages do the guests speak?

  • 29 Januari 2006 - 03:41

    LYNN:

    HEY NIENEPIEN, ECHT LEUK DAT IK JE HIER TEGENKWAM IN DE MAMBO, WE GAAN VANAVOND WEER!!! WERK IS LEUK, ZIT IN DE PR.. WERK GELUKKIG MINDER ALS JIJ MAAR HET IS TOCH WEL VERMOEIEND 6 DAGEN WERKEN.. KUS EN ZIE JE SNEL, DIT IS MIJN NR: 9841283206

  • 29 Januari 2006 - 15:53

    Mirjam:

    Wauw, ik ben echt zo benieuwd naar jouw foto's. En eten met de gasten? Wij mogen in onze eigen tijd niet eens in de bar komen. Heel veel plezier met je shows.
    bye bye

  • 30 Januari 2006 - 20:47

    Anneke Smit:

    Hallo Nienke,
    Ik kreeg vandaag pas je website te zien. Mirjam gaf het adres toen ze me aan de telefoon had.
    Ik heb zojuist al je verhalen gelezen en vond dat heel erg leuk.
    Je maakt een heleboel mee en daar leer je ontzettend veel van.
    Tot het volgende bericht en groetjes!

  • 30 Januari 2006 - 23:44

    Hey Nienk:

    wat een dagen, ik weet dus wat me te wachten staat als ik straks in de animatie ga... ik ben vandaag vrij inplaats van dinsdag, heel jammer! ik ga proberen een keer dinsdags vrij te krijgen kunnen we lekker naar t strand en gezellig een hapje eten ofzo, ik zie je zaterdag in mambo? besos Jacky

  • 01 Februari 2006 - 20:56

    Ben:

    Het lijkt wel of de slavernij in Zuid-Amerika nog steeds niet is afgeschaft.
    Het ga je goed.

  • 02 Februari 2006 - 09:33

    Marina@profonte.com:

    je moet wel nu in superconditie zijn, het is hier koud en grijs dus geniet enorm van die zon daar groeten marina ps tzt graag een voorstelling hier

  • 03 Februari 2006 - 20:43

    Grandmom:

    Good news, Nien: Your Sight Seeing Guide License arrived in today's mail!
    Love,

  • 05 Februari 2006 - 01:18

    Annechien:

    ey chicka que tal?? aqui hopi bon!!
    nog druk aan het dansen en entertainen??

    veel plezier nog

    kus
    an

  • 05 Februari 2006 - 03:54

    LYNN In Mexiepexie:

    hola loca, las net pas je berichie!! ik ga ook proberen om dinsdag vrij te krijgen.. kunnen we een x met zn 3en chillen! dikke zoen van verderop

  • 20 Februari 2006 - 14:07

    Aaf:

    Hoi Nienke,
    Ben net weer terug uit Nicaragua, maandje maar, spijtig dat ik weer hier ben. Wat zul jij lekker slank en gespierd zijn, maar ja dat was je al. Fijn dat je het zo naar de zin hebt.Hier is van alles aan de hand, we zitten tijdelijk in een showroom van Coster, want nr. 8 wordt verbouwd,gezellig maar wel onhandig, voor ons maar vooral voor de klanten!Groetjes!!Aaf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Akumal

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 61822

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: