Chili deel 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nienke14 - WaarBenJij.nu Chili deel 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nienke14 - WaarBenJij.nu

Chili deel 2

Door: Nienke

11 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Hey allemaal,
Het vierde en laatste jaar van mijn International Business and Languages studie staat alweer voor de deur. Jeetje, wat gaat de tijd toch snel!! Volgens het programmaboekje moet ik een stage doen in het eerste semester van het laatste jaar. Dan doen we dat maar....

Maar waar is dan de grote vraag! Met de atlas op me schoot en met de gedachte...wat wil ik eigenlijk worden was de beslissing heel snel gemaakt. Gewoon terug naar Chili! Ik heb het daar zo naar me zin gehad, waarom niet gewoon terug?

Formulier invullen, mailtje hier een daar, me kapot werken, tentamens maken, toch nog een beetje genieten van het Nederlandse leven..... en opeens is het over twee dagen alweer tijd om het vliegtuig in te stappen.

Ik ga stage lopen op de universiteit waar ik studeerde. Dan maak ik onderdeel uit van het international office en hopelijk kan ik weer een beetje Engelse les geven. Maar alles wordt volgende week maandag denk ik wel wat duidelijker.

Ik zal af en toe weer wat op deze site schrijven zodat jullie weer kunnen meegenieten van mijn ervaringen! Ik wens jullie allemaal een hele fijne zomer! Rrrrrrr over 3 dagen zit ik gewoon midden in de winter ;-)

Groetjes,
Nienke

• 11 Juli 2009 - 22:26

Eelke:

Hoi Nienke!
    Veel plezier gewenst!
    Leuke reisverslagen schrijf je, ben benieuwd naar het volgende avontuur van je. Grtz Eelke

• 12 Juli 2009 - 08:08

Martje:

Nien! We moesten nog samen naar zomeravondvoetbal!! Haha naja pech, ben je nog geweest vorige week? Een hele goede reis en ik hoop dat het weer net zo fijn wordt als vorige keer! Dikke zoen!

• 12 Juli 2009 - 10:28

Ditte:

Ik hou je site in de gaten!! Ben benieuwd naar al je verhalen.. kus Dit

• 12 Juli 2009 - 10:31

Chamali:

Nienke,
    wahhh have fun in Chili!
    Weet zeker dat het weer helemaal top gaat worden. Ik zie je over een half jaartje weer..

Kusss cham

• 12 Juli 2009 - 11:54

Mirjam:

Heel veel plezier. En ik ga je weer volgen :D
    X

• 12 Juli 2009 - 13:55

Els En Cees:

succes en maak er weer n leuke tijd van daar in chili. Gaat vast lukken.Lees je reisverslagen met plezier! grtjes uit Tholen

• 12 Juli 2009 - 16:16

Ronald:

Hey Nien, succes met je stage en heel veel plezier daar in Chili. Kus.

• 12 Juli 2009 - 20:39

Sarah:

lieve nien, heel veel plezier en geniet ervan, ik ga je missen...

• 13 Juli 2009 - 08:26

Sanne:

Wauw, tweede keer! Heel veel plezier en hoop dat alles goed met je gaat.

Liefs Sanne