De laatste week! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nienke14 - WaarBenJij.nu De laatste week! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nienke14 - WaarBenJij.nu

De laatste week!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

10 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Dit is alweer het laaste bericht over mijn avonturen uit Kroatie. Ik ben gisteren na een HELE lange busreis thuis gekomen.

De laatste week is heel soepel verlopen vergeleken bij de andere. Ik had maar vier nieuwe gasten. Dus voor het eerst in mijn carriere als reisleidster geen gedoe met te weinig tenten of gillende Kroaten aan de telefoon omdat de appartementen niet waren doorgeboekt. Een goede start dus.

De kroegentocht van de laatste week was denk ik de beste van allemaal. Omdat er maar vier nieuwe mensen aangekomen waren dacht ik dat het saai zou worden maar alle mensen van de week daarvoor gingen gezellig mee. Ik liep zoals gewoonlijk voor de groep uit waardoor je van alle kanten drank naar binnen krijgt. Erg leuk!!! De imperial was ontzettend gezellig. Iedereen ging helemaal uit zijn dak. De volgende dag alleen gingen we met ze alle naar Plitvice...

Ja hoor.... 1 uur in me bedje en ik kon er weer uit. Ik had heel veel mensen geboekt waardoor ik zelf gratis mee kon. Met heel wat getrek was iedereen mee. De busreis van 5 uur kon beginnen. Ik heb iemand nog nooit 5 uur lang horen schelden maar REMY uit Heemskerk kan het dus degelijk wel! De meren waren fantastisch mooi. Ik ben heel erg blij dat ik ze gezien heb! Het binnenland van Kroatie was ook erg leuk. Met noodweer op de terug weg zat ik nog even gespannen of het bij de camping ook zo was, gelukkig niet.

Op zaterday hadden we de beachparty en heb ik voor het eerst in me leven op zo een banaan gezeten. GEWELDIG!!!! Ik had echt de lol van me leven!!! Die avond zijn we uit gegaan (zoals elke avond die week) Erg gezellig. De summer club heeft toch wat eer kunnen behalen bij mij.

Zondagavond hadden we de hollandse nacht. Waar ook heel veel mensen mee gingen. Johan die het leuk vond om van iedereen foto's te maken kreeg nog bijna een klap maar dat kon ik net op tijd nog verkomen.

Maandag, op dinsdag na de stressdag. De dag van de BBQ. Het is de dag dat Nathalie en ik 10kilo pasta en rijst koken. Deze week wederom tijdsnoot en gedoe omdat Alex gestrand was in Pula met het vlees, HUSK zijn info uurtje had en de pasta overstond te koken op de camping terwijl ik in de SUNSHINE bar alle husk mensen te woord stond. Maar het was wederom weer een geslaagde avond.

Nu lijkt het alsof het allemaal zonder problemen ging de afgelopen week maar nog een klein woordje over de "HEEMSKERK HOOLIGANS" Groepje van vier jongens die moet ik toch zeggen ze sfeermakers waren de afgelopen twee weken. Maar die het toch nodig vonden om:
- Mijn tent in te pakken met WC papier
- Mijn fiets (nog bedankt Marieke) totaal te slopen en er niks van te zeggen)
- Een kampvuur te maken op en camping vol met bomen
- Een banaan met condoom om me kussen te leggen
- Illigale wapens mee te nemen naar Nederland
- Het blokeren van tenten van onschuldige meisjes uit Brabant.
- Het slopen van ik denk zeker 7 stoelen
- Het eten van 56 pizza's in 2 weken tijd
Maar het zijn alle vier schatjes hoor! Ik heb erg veel lol met ze gehad.

De laatste dag heb ik de aankomst nog gedaan. Blijft leuk om om 6uur uit je bed te worden gebeld door een buschauffeur als je er net 1.5uur in ligt. Dit keer was de (nieuwe)buschauffeur het centrum van Medulin ingereden en stond dus muurvast! Ik moest moeite doen om me lachen in te houden. Alle mensen die er geweest zijn weten hoe smal en vol met bochten de straatjes zijn. Het duurde dus even wat langer. De nieuwe 20 mensen kwamen aan. Ik vertelde dat ik die middag ook gelijk zou vertrekken en dat vonden ze niet zo leuk, maar het zou mij een zorg zijn.

Toen was het mijn beurt om in de lichtgele bus te stappen en weg te gaan. Alex en Nathalie kwamen me uitzwaaien en hadden zelfs nog een cadautje voor me. Echt SUPER lief. Een shirt bedrukt met; top reisleidster. Ik hield voor de laatste keer "het buspraatje" en ging zitten.

Om toch nog met een compleet goed gevoel naar huis te gaan moest ik nog 1 klus klaren. De jongens die twee van mijn gasten hadden geslagen in de eerste week. (verhaal staat op de site) werken vlakbij de camping. Elke dag liep ik er wel langs. Toen ik hoorde dat de twee tanden niet meer aangroeien van die jongen was ik zo kwaad dat ik die middag er naar toe ben gegaan. Ik stond te trillen om me benen. Al helemaal omdat ze samen stonden te lachen en een van jongens hard om de muur begon te slaan toen hij me zag. Ik wachte even af totdat eentje achter de ijsjes stond zodat hij me niks kon maken en ik ging naar hem toe om verhaal te halen. En te vragen waar hij dacht mee bezig te zijn. Er kwamen natuulijk heel veel sorries uit maar ik zei dat dat niet hielp en ben weg gelopen. Met knikken knieeen. Jeetje dit was nog erger dan mijn ondernemingsplan mondeling! Maar erg blij dat ik het toch nog heb kunnen zeggen tegen ze.

Met een goed gevoel opweg naar huis. Met alle twijfel die ik had om naar Kroatie te komen ben ik toch blij dat ik gegaan ben. Ik heb zoveel geleerd en veel mensen leren kennen. Over de organisatie waarvoor ik heb gewerkt..... daar ben ik niet echt over te spreken en denk ook dat ik het niet snel weer voor Labyrinth zal werken.

Na een busreis van 26uur omdat de chauffeur het nodig vond om een andere route te kiezen via Frankrijk (ja dezelfde chauffeur) was ik toch heel blij met mijn warme douche, eigen bed en het idee dat ik Shakira niet elke uur voorbij hoor komen.

Conclusie: toch HEEL ERG blij dat ik het gedaan heb. De laatste twee weken hebben het helemaal goed gemaakt!

Ik hoop dat iedereen die bij mij op de camping zat een leuke tijd heeft gehad en dat we zeker nog een keer met ze alle gaan afspreken.

Het afgelopen jaar veel gewerkt in verschillende landen; New York, Mexico en Kroatie. Ik zal nu wat langer in Nederland zijn omdat ik nu een vol studiejaar in NL moet door brengen. Mocht ik weer iets van plan zijn dan horen jullie het en zal de site weer actief worden.

Groetjes Nienke

  • 10 Augustus 2006 - 20:27

    Mama:

    Fijn dat je weer veilig thuisbent!

  • 10 Augustus 2006 - 20:29

    Ya Bro (alex):

    yooo sis,

    damn wat een avonturen, ik heb respect voor je moed, jammer dat die dudes nie gepakt zijn maja je kan nie alles hebben.
    naja good to have you back and enjoy the HES
    grtz ya bro

  • 10 Augustus 2006 - 23:23

    Anneke:

    Nóg een verhaal, wat leuk.
    Nienke, wat heb je een hoop beleefd en geleerd zeg.
    Het was erg leuk om al je belevenissen te volgen. Tot ziens!

  • 11 Augustus 2006 - 01:09

    Mirjam:

    Hoi hoi,

    Zo te horen heb je een goede week gehad. Ik heb nog 2 weken te gaan. Heb net een all girls night out gehad. Je hoort nog van me hoe het was :)

    bye bye x
    Mirjam

  • 11 Augustus 2006 - 09:54

    Remy:

    hahah :D gruwlijk verhaaltje nienke.. HEEMSKER HOOLIGANS JALALALLALA ... ik ben blij dat je de laatste 2 weken zo erg naar je zin hebt gehad.. en die vergrafde busreis ag.. die was tog niet zo erg (A). maar je bent nog niet van ons af hoor.. als we weer afspreken met ze alle in emmen zullen we weer ffe gaan zingen..

    groetjes remy

  • 11 Augustus 2006 - 10:10

    Ellen:

    Respect!!! :D

  • 11 Augustus 2006 - 10:25

    Maartje:

    Hey hey,
    Wow 26 uur in de bus, da's nogal wat! wij hebben maar 1,5 uur stil gestaan midden op de snel weg, dat valt wel weer mee dan.
    Ik heb het erg naar mijn zin gehad Nienke, petje af voor je organisatie daar in Kroatie!
    Tot snel hoop ik.
    Kus

  • 11 Augustus 2006 - 11:12

    Bart:

    Whahaha \"Heemskerk hooligans jalalala\" Maar niet te vergeten dat wij het niet al1 waren van die banaan daar deden Roos Ellen & Denise ook aan mee! dus eigenlijk zijn wel maar hele onschuldige jongetjes:d!


  • 11 Augustus 2006 - 16:15

    Oninie:

    De enigste hooligans, gangsters staan vast gelegd op die foto's hierboven :-) ...


  • 11 Augustus 2006 - 18:03

    Suzanne:

    heey,
    gelukkig heb je het nog erg naar je zin gehad! De eerste weken waren zeker leuk!!! Maar ik denk dat ook wij (roos, maja, kim en ik) niet meer met Labyrint gaan.
    gr.
    suzan

  • 11 Augustus 2006 - 18:11

    Remy:

    noem je dat gangsters???
    pff.. zelfs de kindertjes worden hierzo er nog niet bang van ...

    neej gewoon dolle

  • 12 Augustus 2006 - 10:50

    Annechien:

    Hey dushi

    Echt knap hoor wat je allemaal gedaan hebt. je hebt t toch mooi maar geflikt!

    Wel gezellig dat je weer in NL bent, we moeten snel maar weer s wat afspreken!

    Cya

  • 14 Augustus 2006 - 18:40

    LYNN:

    STOER HOOR NIENKE!! DIE VAN KOMT EEN VROUW BIJ DE DOKTER HAD ME MAMA OOK GELEZEN DIE MOEST ER WEL OM HUILEN.. OJA WEET NIET OF IK HET GEZELGD HAD MAAR JE KREEG NOG DE GROETJES VAN WILL-IAM. DIE WERKTE LATER BIJ IBEROSTAR ANIMACIÓN, ECHT EEN SCHATJE! DIKKE KUS EN SUCCES MET ALLES WAT JE NU GAAT DOEN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Kroatie

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2006

De laatste week!

01 Augustus 2006

De eerste twee weken waren medisch deze.....

28 Juli 2006

"Toen ik nog reisleider was" (Quote T.Offenberg)

21 Juli 2006

Spookziekenhuis

18 Juli 2006

Nummer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 61847

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: