"Toen ik nog reisleider was" (Quote T.Offenberg) - Reisverslag uit Medulin, Kroatië van nienke14 - WaarBenJij.nu "Toen ik nog reisleider was" (Quote T.Offenberg) - Reisverslag uit Medulin, Kroatië van nienke14 - WaarBenJij.nu

"Toen ik nog reisleider was" (Quote T.Offenberg)

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

28 Juli 2006 | Kroatië, Medulin

Hoi,

Vandaag een rustige dag na een drukke nacht. Tijd voor een kleine up-date!

De afgelopen week is echt voorbij gevlogen integen stelling tot de eerste week. Ook in de tweede week veel dokters, warmte en gedoe. Ik slaap per nacht 5 uur ongeveer omdat je om half 9 echt je tent uitzweet!!

Twee meisjes hadden voedselvergifeting waarvan er ook nog eens een helemaal uitgedroogd was, die heeft ook een Kroatisch ziekenhuis mogen bezoeken!! Veder was er nog een meisje gestoken door een beest waardoor het leek alsof ze drie benen had.

Gisteren zijn er 3 mensen gestoken door en kwal, volgens mijn heb ik echt een vloek over me ofzo!!!

Nu even wat leukere dingen. De activiteiten die we doen zijn echt leuk. Ik ben vorige week zondag naar Venetie geweest met een groepje van 32 mensen. Met gondel, 45graden en al.

Gisteren hadden we de aruba night en stond ik opeens op de bar midden in een paaldanswedstrijd reisleiding tegen de gasten.... Erg grappig. Ook moest ik de disco rond met waterpistolen vol met drank.

Morgen heb ik de beachday. Dan gaan we naar een onbewoondeiland daar eten en dan op een banaanrijden en op van die banden achter een boot!

Ik heb nu een hele nieuwe groep. Ze zijn heel erg leuk. Er zitten 4 jongens bij die de tweede avond echt helemaal lam waren, ik heb me kapot gelachen (zitten nu met mee te lezen) Eentje viel midden in de disco inslaap en moesten we naar huis brengen. Maar de volgende avond hebben ze zich goed gedragen. Ze zijn de nieuwe gangmakers van de groep.

Ik ga wel proberen om 1 week eerder naar huis te gaan omdat qua organisatie er helemaal geen kant van klopt. Ik word er een klein beetje gek van maar goed. Ik geniet van de tijd die ik nu heb.

Ik ga snel weer verder want er wachten veel mensen op me!

Groetjes NIENKE!

  • 28 Juli 2006 - 13:35

    Kelly:

    Hey Nienke, wat leuk om iets van je te horen! We moesten onwijs wennen om weer thuis te zijn en zouden zo het vliegtuig (toch maar niet meer de bus) nemen om weer terug te komen... Veel plezier nog!
    Groetjes Kelly (week 1)

  • 28 Juli 2006 - 13:53

    Lesley:

    Hee nien!! Zoo Het houdt allemaal maar niet op!
    Succes nog even en miss tot over amper een maandje! Kus

  • 28 Juli 2006 - 14:40

    Suzanne:

    hey nienke,
    Wat leuk om wat van je te horen. Wat een gedoe allemaal wat ik moet lezen, zeg. Dat was nog niet zo he,(met dat ziekenhuisgedoe) toen wij er waren, gelukkig maar. Maar heb je het nog wel een beetje leuk? Ik zou zeggen, maak er nog wat van de laatste dagen!
    gr.
    suzanne

  • 28 Juli 2006 - 15:50

    Grandmom:

    Sorry so many problems...Not like Mexico: eh? Will you be coming home sooner than planned? I hope so!

    Glad you enjoyed Venetie (=Venice; no?).

    Here things go well. Naomi sends her love to you. On Sunday she and I will be playing in church!!

    Lots of love,
    Grandmom

  • 28 Juli 2006 - 15:54

    Jordy:

    he Nienke..

    Oei, je heb nog steeds last dus van kleine ongelukjes daar!!
    nou nog veel plezier daar in Medulin.

    groeten.

    Jordy

  • 28 Juli 2006 - 16:39

    Mama:

    Heb je de reclame rechts onder op dit scherm wel eens gezien? "Heerlijk kamperen in Kroatie"... Ha ha ha, ze moesten eens weten wat voor anti-reclame jij maakt :)

  • 28 Juli 2006 - 18:43

    Annechien:

    ey dushi

    Jeeje wat een gedoe allemaal zeg, waren wij cker een hele rustige groep (qua ziekenhuis bezoek en enge beesten steken dan...)

    Veel plezier nog daar, wanneer kom je nu terug dan?

    Ayo

  • 29 Juli 2006 - 07:40

    Sam:

    hey nien, het klinkt ondanks de ziekenhuis gevallen enz heel erg leuk.....Geniet ervan en heel veel plezier...:) kus

  • 29 Juli 2006 - 17:49

    Carlijn En Anne (Van Tilburg):

    Hey Nien,

    Wij willen jou nog bedanken voor de toffe tijd die je ons gegeven hebt. We hebben er echt van genoten en jammer dat deze vakantie zo snel voorbij is gevlogen. Wij vinden dat je een kei goede reisleider bent en dat je trots op jezelf mag zijn. Want zonder jou zouden wij nu nog in de Plitvice meren ;-) zitten. Verder is alles soepel verlopen en hebben we lekker kunnen relaxen, geniet nog van de dagen die je hebt, dan zullen wij proberen te afkicken van de vakantie,

    Groetjes en hopelijk tot horens Anne en Carlijn (en n natuurlijk ook de groetjes van de rest van het Tilburgse groepie)

  • 30 Juli 2006 - 13:17

    Thomas:

    AAAH, ik wil terug! Als ik dit zo hoor, de avonden in de summerclub, club aruba en de hollandse avond zijn allemaal te snel voorbij gegaan.

  • 30 Juli 2006 - 18:27

    Marieke:

    hey,
    Denk je van het ziekenhuis af te zijn, komen er weer een paar kwallen aangezwommen...
    Wel lekker als je een weekje eerder naar huis kan. Het is hier heerlijk in Nederland.
    Nog heel veel plezier daar en geniet ervan!

    dikke kus Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Medulin

Kroatie

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2006

De laatste week!

01 Augustus 2006

De eerste twee weken waren medisch deze.....

28 Juli 2006

"Toen ik nog reisleider was" (Quote T.Offenberg)

21 Juli 2006

Spookziekenhuis

18 Juli 2006

Nummer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 61821

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: