Reisleidster in de zon - Reisverslag uit Medulin, Kroatië van nienke14 - WaarBenJij.nu Reisleidster in de zon - Reisverslag uit Medulin, Kroatië van nienke14 - WaarBenJij.nu

Reisleidster in de zon

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

13 Juli 2006 | Kroatië, Medulin

Hoi Allemaal,

Even een kort berichtje hier uit het zonnige Kroatie! Het begin was allemaal heel erg rommeling. Ik kwam aan op de camping in Icici ( waar ik 7 weken geleden met me klas ook was)Daar kreeg ik te horen dat ik naar een andere camping toe moest. Samen met wat gasten gingen we opweg. Ik was samen met Sasha nog een medewerker. Aan gekomen op de camping bleken er maar 3 tenten te staan voor 15 mensen. Sasha en ik moesten dus als een gek tenten gaan bouwen om te zorgen dat iedereen een plekje had. En HEEEET dat het was!! De mensen waren allemaal vet saggie omdat er al zoveel was fout gegaan. Toen later bleek dat Sasha die avond weg ging en ik er dus helemaal alleen voor zou staan brak de paniek echt uit bij mij. Nienke, waar is de pin automaat?, waar kunnen we stappen, waar is dat apotheek? HELP!!!!! Ik wist zelf niet eens waar ik was!!!

De eerste dag ben ik maar snel een rondje gelopen en daarna met mijn groepje door het dorp gelopen en wat gedronken. De volgende dag had ik een afspraak met een meisje van HUSK,eenandere touroperator hier. We hebben afgesproken om samen te gaan werken. Ik doe dus mee met alle excursies die zij hebben. Die moet ik dan verkopen aan mijn mensen. MET COMMISSIE!!! Ik heb al deze week echt al veel verkocht!! Echt precies zoals we op school hebben geleerd.

Gisteren was de eerste kroegentocht en vanavond hebben we ergens op een eilandje een feest. Elke avond moet ik dus wel mee met iets. De groep bestaat uit 15 jongeren iets jonger dan ik. Het is heel gezellig maar ik voel me net een oppas. Gisteren was er al een meisje in tranen omdat ¨die jongen¨ haar niet leuk vond. Wat dat betreft toch een beetje Salou dingen hier.

Maar goed vanaf nu sta ik dus in me eentje reisleider te zijn op een camping! Zo zie je maar weer!!

Ik ga snel weer verder want ik moet nog wat fomulieren en regels printen!

Groetjes uit Kroatie!

  • 13 Juli 2006 - 11:50

    Lesley:

    Hee nien,
    Wat grappig dat je met iemand van Husk zit, Met wie zit je, je naam genoot of nathalie en alex?
    Ik ga 8 aug naar Porec.. miss kom ik je dan wel tegen.!
    Veel plezier. Xx

  • 13 Juli 2006 - 11:52

    Lesley:

    Hee nien,
    Wat grappig dat je met iemand van Husk zit, Met wie zit je, je naam genoot of nathalie en alex?
    Ik ga 8 aug naar Porec.. miss kom ik je dan wel tegen.!
    Veel plezier. Xx

  • 13 Juli 2006 - 11:52

    Lesley:

    Oeps.. 1 teveel!

  • 13 Juli 2006 - 12:06

    San:

    WAT STOERRRRRRR!!!!!! IK BEN TROTS OP JE!!

    X SAN veel succes verder nien xxxx

  • 13 Juli 2006 - 12:56

    LYNN:

    HEY NIENEPIEN!! WEER EENS WAT ANDERS DAN MEXIPEXI!! WEL VET HOOR, SUCCES DAAR!! DIKKE KUS

  • 13 Juli 2006 - 13:49

    Sarah:

    hey nien,

    jeetje dapper hoor, reisleidster in je eentje.Maar je kunt het!geniet ervan
    liefs sarah

  • 13 Juli 2006 - 19:30

    Mirjam:

    Hoi hoi,

    Wat ben jij dapper, stoer en cool zeg. Ik zou helemaal gek zijn geworden met al die mensen om me heen. Maar het klinkt echt ontzettend leuk, kan niet wachten op je volgende verhaal/avontuur.

    bye bye

  • 14 Juli 2006 - 07:27

    Aaf:

    Hoi Nienke, ben je nou alweer op pad!Leuk!
    groetjes!

  • 14 Juli 2006 - 08:19

    Maartje:

    HeeY!
    Geef Sascha maar een kusje!
    Jij nog veel plezier... xxx

  • 17 Juli 2006 - 17:08

    Grandmom:

    Hi Nie,

    I'm not sure I understood everything. Sounds like you had a difficult start! Briefly--what exactly are you doing now??? What are you getting a commission (?) for??? Are you selling something?? Are you settled now in one camp site? What "rules" and for whom were you printing them?

    I hope you are having a good time.

    I am enjoying Maine a lot!!
    It's great to be here. Naomi sends her love,

  • 17 Juli 2006 - 17:28

    Grandmom:

    Hi NIe,
    Please add me to your mailing list to receive your webmail reports.
    Love,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Medulin

Kroatie

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2006

De laatste week!

01 Augustus 2006

De eerste twee weken waren medisch deze.....

28 Juli 2006

"Toen ik nog reisleider was" (Quote T.Offenberg)

21 Juli 2006

Spookziekenhuis

18 Juli 2006

Nummer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 61822

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: