Forza ROMA - Reisverslag uit Rome, Italië van nienke14 - WaarBenJij.nu Forza ROMA - Reisverslag uit Rome, Italië van nienke14 - WaarBenJij.nu

Forza ROMA

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg

27 Oktober 2006 | Italië, Rome

Hey allemaal,

Het is herfstvakantie, tijd om de koffers te pakken en op reis te gaan. Dit keer een weekje naar Rome. Ik ga opbezoek bij een meisje met wie ik samen in de VS op high school heb gezeten (alweer 5 jaar geleden)

De amuseumentswaarde van dit verhaal is (behalve dan die van het vliegveld) misschien niet zo hoog als die vanuit Kroatie maar ik ga toch me best doen om jullie te vermaken....

Mocht ik ooit een boek gaan schrijven dan denk ik dat dit verhaal er zeker in komt.

Het is 18uur en ik ben geland in Rome. De reis was goed verlopen alleen moest ik best lang in Duitsland wachten. Maar geen gezeur, ik ben er.

Ik keek op het scherm voor de bagage en zag dat ik de band deelde met een vlucht die uit Lourdes. Aangekomen bij de bagageband stonder er ruim 80 nonnen op hun bagage te wachten. Het was echt een grappig gezicht.

Daar stond ik dan tussen allemaal nonnen op mijn bagage te wachten. Ondertussen keek ik me ogen uit. De ene na de andere haalde een mobiel te voorschijn en begon druk te bellen. Met het Italiaanse belgedrag had ik in Mexico al kennis gemaakt maar dat nonnen dat ook deden ?!?!

Een andere non had een zonnebril op die zeker tot een van de top merken behoord en weer een ander vroeg of ze misschien mee ging roken? Ik had het niet meer!!! Ik ging even een rondje lopen om een goed plekje te vinden om mijn bagage van de band te halen. Naast mij stond een non met een kind. Ja.. mijn eerste gedachte was ook, een non met een kind???? Het kind was een beetje aan het zeuren en PATS!!! De non gaf het kind en klap midden in het gezicht. Nah ik kon me lach echt niet meer inhouden en ging weer een blokje om.

Buiten toen we naar de auto liepen stonden er allemaal nonnen te roken!! Benvenuti a Roma!!! Hahaha

De eerste avond hebben we gelijk een tour door Rome gemaakt, wat een stad zeg!! Daarna was het tijd om alle herinnering met Marta op te halen... tot in de kleine uurtjes.

Ik heb veel van de stad gezien. Het is echt een super stad waar je zeker een keer geweest moet zijn. Het is zo leuk dat ook echt bij een Italiaanse familie zit. Zo voel ik me niet een mega toerist. Ik kom ook op de echte plekjes van Rome

Vandaag ben ik met de trein naar Florence geweest. De vader van Marta, een echte Richard Gere look-a-like bracht me naar het station vanochtend. Daar zat ik dan achterop de scooter van Richard die een super mooi pak aan had.Broemmmm gingen we door de straten van Rome. Machtig gevoel

Florence was heel erg mooi, 8 uur in de trein gezeten maar zeker de moeite waard.

Ik ga weer stoppen want me ijsje smelt!!

Saluti da Roma!!

Nienke

  • 26 Oktober 2006 - 23:51

    Grandmom:

    Thanks for the report of your Rome visit! What fun you had!
    Love, Grandmom

  • 27 Oktober 2006 - 06:23

    Sellie:

    heey nien!!
    echt leuk man in roma!!
    maar omg die nonnen?!?! whahahhaha
    zie je wannner je terug bent xx

  • 27 Oktober 2006 - 08:51

    Simone:

    Hey meid! Wat leuk om je verslag te lezen, nu maak je me gelijk jaloers :( haha. En die nonnen...haha. Veel plezier nog meis!Tot maandag!Kus

  • 27 Oktober 2006 - 10:20

    Annechien:

    Hey Dushi

    Jeeje jij maakt ook altijd en overal wel wat bijzonders mee!!
    Veel plezier nog

    An

  • 27 Oktober 2006 - 11:15

    Sam:

    hey hey hey...Wat een verhaal, hahahah had geen idee dat nonnen dat allemaal mochten, hahahhah. Veel plezier in Roma....kus

  • 27 Oktober 2006 - 11:35

    Sarah:

    nienke, wat grappig zeg.dat verhaal. Leuk om weer van je te horen!

  • 27 Oktober 2006 - 18:17

    Lynn:

    Hey nienepien, leuk man die avonturen van je!! Ik heb op dit moment alleen maar feest-verhalen te vertellen maar ben ook van plan weer te gaan reizen... Kus

  • 28 Oktober 2006 - 20:57

    Anneke:

    Die nonnetjes! Het zijn net mensen......

  • 02 November 2006 - 11:48

    Aaf:

    Lachen Nienke, wat een verhaal!Veel plezier nog en groetjes van de saaie excursieafdeling

  • 04 Januari 2007 - 12:01

    Natasja:

    Heyyy!

    Zo jij bent ook al lekker aan het reizen! Mirjam ook nog steeds hihi. Leuk verhaal over die nonnetjes hahaha, zag ze al voor me! Nog veel plezier en geniet ervan!

    xxxx Natas (zusje van mim)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

ROMA

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2006

Forza ROMA

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 61878

Voorgaande reizen:

22 Juli 2011 - 02 Oktober 2011

Van Tokyo naar Dehli in 10 weken

13 Juli 2009 - 16 Juni 2010

C-H-I-L-E

01 Januari 2007 - 31 December 2009

New York 2007-2009

10 Juni 2009 - 14 Juni 2009

Riga

06 April 2009 - 10 April 2009

Munchen

02 Juli 2008 - 07 Februari 2009

Chili en Argentinie

01 November 2006 - 05 Mei 2007

Mexico

24 Oktober 2006 - 31 Oktober 2006

ROMA

01 Juni 2006 - 30 Augustus 2006

Kroatie

Landen bezocht: